سخنان گهربار از علی شریعتی!

درب خودرو باز است
(سمند دکتر علی شریعتی)

واسه من سس نریز

.
..
.
.
دکتر علی شریعتی در فلافلی

با اینکه من اندازه قلمش بودم ولی قلمش را بیشتر از من دوست داشت
(الت دکتر شریعتی)

اگر کسی به تو بدی کر !
صبر پیشه کن و ارام باش و صبور…….!
تا در فرصت مناسب   چو کنی من قنش
(یکی از شاگردان لر دکتر شریعتی)

کافری که همه را به کیش خود پندارد بهتر از مومنی که همه را به …. پندارد
دکتر شریعتی هنگام خروج از دفتر احمدی نژاد

خرچ . خرچ . خرچ . خرچ . خرچ
دکتر شریعتی هنگام خوردن خیار

با دوست دختر خود ازدواج کنید و گرنه مجبورید با دوست دختر دیگران ازدواج کنید
(دوست دختر دکتر شریعتی)

jsa egrwgd    3egh jqheriuiuhiuheq q3ueyial3  jury  43jnwjk hr 34urh  4ryiu glj
سخنی گهر بار از دکتر علی شریعتی
فقط بنده خدا یادش رفته alt+shiftرا بگیره

چرا گشنیز نیومدی
“دکتر شریعتی بعد از حاکم کوتی”

فلق فلق.فلق . فلق . فلق .
فلق . فلققق….
دکتر شریعتی در حال گاییدن زینب شریعت رضوی

تاگەکان:

وەڵامێک بنووسە

